حجاب و عفاف دختران امروز

اهمیت حجاب دختران در اجتماع

حجاب و عفاف دختران امروز

اهمیت حجاب دختران در اجتماع

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۳
شهریور

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بی گناه یمن را می کشند و کودکان بی گناه یمن را می کشند و مجروح می کنند . آنوخت مردم اروپا و امریکا بی خیال کارناوال شادی به پا  می کنند. انگار نه انگار کسی دیگری هم در این دنیا هست شما مردم اروپا شادی کنید و مشروبتان را بخورید و در کاواره ها برقصید و نیازهای جنسیتان را برطرف کنید. تاوان این خوشیتان را مردم و کودکان یمن،عراق،سوریه،افغانستان، و کودکان گرسنه ی افریقا و ... و سرهای بریده توسط داعش می دهند. شما شاد باشید و غارت کنید.اصلا دنیا مال شماست. مردم را بی خانه و اواره کنید.                                                                                     کسی به جز شما در این دنیا نیست همه فدای شما.                  






و شما راحت باشید و مشروبتان را یخورید.

  • علی موسوی
۱۳
شهریور


دایانا (معصومه) بیتی بانویی سی و نه ساله و آمریکایی الاصل است که در دبیرستانی در ایالت کلرادوی امریکا، ریاضی تدریس می کند. دایانا در خانواده ای مسیحی متولد شده و با تعلیمات دین مسیح آشنایی داشته است. وی بیست سال پیش، زمانی که دانشجو بوده، به اسلام گرویده است. طبق گفته خودش انگیزه اولیه ایشان برای مطالعه پیرامون اسلام تنها کنجکاوی در مورد همکلاسی های مسلمانش بوده است.

*خانم بیتی لطفا از ابتدای آشناییتان با دین مبین اسلام و سپس با مذهب تشیع بفرمایید!
 
وقتی نوزده سال داشتم و دوره دانشجویی را می گذراندم اطرافم دانشجویان مسلمانی را ملاقات می کردم که کتاب مقدس ایشان مرا کنجکاو کرد و به مطالعه آن پرداختم. با اصول و تعالیمی که پیش از آن در دین نیاکانم یعنی مسیحیت خوانده بودم در مورد خداوند یکتا و پیام آوران الهی آموخته بودم و اینها دقیقا همان مطالبی بود که از قرآن کریم نیز می آموختم. اینکه شباهتی چنین بین اسلام و مسیحیت بود مرا شگفت زده کرد و کنجکاوی ام را برای مطالعه بیشتر قرآن بالا برد.
چه شباهتی میان اسلام و مسیحیت در مورد خداوند یکتا و پیام آورانش شما را شگفت زده کرد؟
 
بعضی تعاریف اسلامی از پیامبران الهی همچون عصمت انبیاء(ع) و غفار بودن خداوند شباهت بسیاری با مسیحیت داشت اما آنچه در قرآن منطقی تر به نظر رسید این حقیقت بود که خداوند گناهان بندگان را با اراده، خواست و صلاح دید خویش می بخشد در حالی که در اناجیل این طور گفته شده است که حضرت مسیح(ع) به صلیب کشیده شد تا تمام گناهان و بدی های امتش بخشوده شود و این برای من آنچنان منطقی و نزدیک به عقل نیست.
چه چیزی در تعالیم و تفکر اسلامی شما را بیشتر مجذوب خویش کرد که منجر به تغییر دین شما شد؟
 
مفهومی که اسلام از درک خداوند ارائه می دهد و منطقی که در تعریف خداوند در دین مبین اسلام مشاهده می شود مرا بسیار جذب کرد. این حقیقت که عقل و فهم فردی در درک و فهم افریدگار تا حدی نقش داشته باشد بسیار با اهمیت است چرا که اگر دلیلی برای ایمان وجود نداشته باشد صحت و سقم آن نیز زیر سوال می رود.

برای سخن پایانی هر آنچه مایل هستید بفرمایید!
 
من به همه اعم از مسلمان و غیرمسلمان توصیه می کنم ترجمه قرآن کریم را به زبان مادری خویش صفحه به صفحه مطالعه کنند؛ گرچه ترجمه های قرآن هرگز معنا و مفهوم حقیقی آن را در زبان عربی منتقل نمی کند اما برای فهم ابتدایی از مفاهیم بلند آن کمک خواهد کرد.



  • علی موسوی
۱۱
شهریور


  • علی موسوی
۱۱
شهریور

بانو کاش این باطن پاکی که می گویی

ظاهرش هم خدایی بود...

بانو کاش می دانستی خدایی که دلت با اوست

حجاب را چقدر دوست می دارد...

و می دانم که می دانی خدا تو را چگونه بیشتر دوست دارد..

  • علی موسوی
۱۱
شهریور

 ای چادر من ...

میدانم که این روز ها چقدر درد میکشی ....من هم درد میکشم نه کم تر ازتو!
هوا هر هوایی که میخواهد باشد...ابری، آفتابی، بارانی تنها تو را دودستی بغــل
میگیرم تا به بـــــاد نـــــروی ...
حــــرفی نیست... وقتی از مــادر ارثی رسیده باشد به ریحانه ها. تابستان و
زمستان... تهران و لــندن... فــــرقـــی نــدارد...
هر زمان و هر مکانی که باشند تاج بندگی بر سر دارند...

  • علی موسوی
۱۱
شهریور

زن مثل قطاره و حجاب مثل ریل قطار ، و اونایی که میگن بی حجاب بودن آزادیه ،

بدونن که قطار باید اسیر ریل باشه وگرنه آزادی قطار فاجعه آفرینه !

  • علی موسوی
۱۱
شهریور
تمام رنگ های دنیا رو سیاه می شوند
وقتی سیاهی چادرم؛
قد علم می کند
چه خوب می دانستند قدیمی تر ها:
‏”‏ بالاتر از سیاهی رنگی نیست ”
بانو!..دختری که در پس پرده حجاب مخفی می شود
ممکن است در زمین گمنام باشد،
اما مطمئنم در آسمان مشهور است
  • علی موسوی
۰۲
شهریور

یه پسر انگلیسی به پسر ایرانی میگه:چرا خانوماتون با مردا دست نمیدن؟یعنی انقدر مرداتون شهوت پرستن؟پسرایرانیه میگه:چرا هر مردی نمیتونه دست ملکه شمارو لمس کنه؟پسر انگلیسی عصبانی میشه و میگه:ملکه فرد عادی نیست فقط با افراد خاص دست میده.پسر ایرانی میگه:خانوم های ما همه ملکه هستند........

  • علی موسوی